2009. november 14., szombat

Beleolvashattam a naplójába 1.

Cicaficam
(2.)
"Egy cicát hoztak azzal a panasszal, hogy nagyon köhög. Megvizsgáltam, elláttam. Amikor megkapta az antibiotikum injekciót, egyszeriben eldobta magát és elfeküdt. Sokkos állapotba került.
A két nagylány, akik hozták, elsírták magukat gondolván, hogy a cica elpusztult. Amíg leszaladtam a garázsba - ott van a kézi-gyógyszertáram -, hogy Tonogén injekciót hozzak, a cica magához tért. Egyszeriben felugrott, és miután a vizsgáló szoba ajtaja nyitva volt és a többi szobaajtó is, beszaladt a könyvtárszobába... és a polcokon, ahol többszáz könyv sorjázott, a legfelsőre tornázta fel magát. Sorban potyogtak a könyvek. Ezúttal nem is mérgelődtem annyira, mert örültem, hogy a cica rendben van.
Igen ám, de vesztére az egyik régi bronzveretes kötésű vastag könyv lecsúszott, és a cicával együtt lezuhant a magasan levő polcról és ráesett a cica hátára. Bizony gerincsérülést okozott, és a kisállatot még többször is el kellett hozni kezelésre. A továbbakban már nem reagált az injekciózásokra."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése